Hjælper dig til en bedre graviditet og fødsel

Genfind din sundhed med min hjælp

​Ring på 25 39 66 04

Akupunktur

Lad akupunktur hjælpe dig til at slippe af med smerter, spændinger og ubehag så du kan genfinde din sundhed, livsglæde og indre styrke.​.​

Akupunktur lindre smerter og ubehag

Akupunktur kan anvendes til alle former for sygdom, smerter og ubalancer. Stress, depresion og angst, ryg- og muskelsmerter, menstruationscyklus, fertilitet, hedeture, søvnbesvær, blære-, fordøjelse- og luftvejsproblemer m.m. er problemer som akupunktur kan afhjælpe.

Menopauseproblemer

Døjer du med problemer med hedeture og søvnproblemer i overgangsalderen så er der hjælp at hente i akupunkturen.  Ny forskning og og flere og flere kvinder oplever markant bedring med ingen eller færre hedeture og bedre søvn efter behandling med akupunktur. Nogle kvinder har kun brug for enkelte behandlinger andre har brug for flere og/eller tilbage vendende behandlings serier med halve eller års mellemrum.

Fertilitetsbehandling

Barnløshed - Fertilitetsbehandling ved hjælp af akupunktur eller lægelig fertilitetsbehandling understøttet af sideløbende  behandling med akupunktur.

For mange kvinder og par er det ubeskriveligt svært og frustrerende når graviditeten bare ikke vil indtræde efter lang tids indsats.

Akupunktur hjælper kroppen i balance således at æggene modnes og frigives rigtig og forbereder slimhinden således at den er klar til at modtage det befrugtede æg.

Ved fertilitetsbehandling med IVF er det vigtigt at støtte kroppen og kvindens velbefindende gennem hele forløbet. Således at den medicinske del kan kobles sammen med den naturlige cyklus.​

Jeg tilbyder akupunktur kombineret med massage eller zoneterapi.​

Akupunktur er en gammel kinesisk behandlingsform, som anvender meget tynde nåle som placeres forskellige steder på kroppen afhængig af symptomet som ønskes behandlet. Som en del af de kinesiske behandlingsformer benyttes tillige sugekopper og Moxabehandling.

Sugekopper sammen med massage er meget virksom ved muskelspændinger og visse former for smerter, og varmebehandling, evt. med Moxa, af bestemte punkter anvendes ved smerter, som skyldes kulde eller underskudsenergi.​​

Firmaoplysninger​

Isis Klinikken®